و یلدا اینقدر سرد نیست
وقتی بیایی دیگر فال حافظ نمی زنیم که شاید نامی از تو ببرد
تا شاید بگوید یار کجاست
آنوقت تو کنار خودمان هستی
وقتی آمدی حتی شبهای بی مهتاب هم روشن روشن است
دیگر برای لبخند زدن بهانه لازم نیست
تو خود لبخندی
وقتی بیایی زمستان برای همیشه تمام می شود ...
و دستهای من مثل این روزها یخ نکرده
راستی
وقتی آمدی شادی های من هم با تو می آیند ...
تو فقط بیا ...
نرو، بمان...ما را در سایت نرو، بمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85